20100130, A 700 fotóból egy pár:

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://fotoshock.blog.hu/api/trackback/id/tr521718366

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ernestina 2010.02.01. 12:08:47

Őszinte leszek: ezek nekem most nem tetszenek. :-) De ettől még jó fotóid vannak, valszeg ezek azok a kivételek, amik erősítik a szabályt ;-)

-CsL- (Csörgő László) · http://fotoshock.blog.hu 2010.02.01. 14:46:21

Túl sok mindent nem veszek észre ami rossz lenne bennük, pedig a kedvedert mindegyiket végignéztem még 2x.

Amúgy is egy koncertfotózásnak szabályai vannak - tisztességes iparosmunka...

-CsL- (Csörgő László) · http://fotoshock.blog.hu 2010.02.01. 21:16:32

Megpróbálom kitalálni a hogy miért nem tetszik, mert ugyanis nem mondtál semmit.

Valaki azt mondta hogy azért "nem jó" mert nem látszanak rendesen totálban az arcok, és hogy mi történik a színpadon. Arcok, szűk kivágások, testek...
8'D

Na ha ez a gond, akkor van egy jó hírem, mert van kb 250db " jó " - "értsd: hagyományos, sima koncertfotó" is, viszont ezek(utolsó 3) rossz szóval élve (nem annyira szeretem mint kifejezést, de nincs jobb szó rá) fotóművészeti képek sorozatban, hasonló képekből akarok majd nyomni egy sorozatot a következő sajtófotóra.

(Mondjuk az utolsó 3 kép + még válogatok majd.)

Valószínűleg amúgy elég masszívan be fog jönni mostanában a koncertfénykepezés az életembe...

ernestina 2010.02.02. 09:44:19

:-) Tegnap írtam egy rövidet, aztán töröltem, mert nem éreztem olyan fontosnak, de akkor hiánypótlásként: Nem rosszak a képek, inkább csak azt éreztem nincs bennük semmi plusz. Illusztrációk. - És talán épp ez is a cél, dokumentálni, nem gyönyörködtetni. Hidd el nem értek hozzá, csak véleményezem. És örülj neki, mert ezek után sokkal hitelesebb lesz majd a dícséret is tőlem!!!! <3

-CsL- (Csörgő László) · http://fotoshock.blog.hu 2010.02.02. 11:28:15

Megmondom őszintén, nem szomjazom általában a dicséretre. Ha már "gyönyörködtetés"... nekem ez soha nem volt célom egy képpel sem..

pobeda 2010.02.02. 18:16:25

A legjobb a 3. kép.szvsz.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.02.02. 20:38:43

Én is szavaznék:_
4. kép!
Tetszik és technikailag sem lehet belekötni! A többieknek mondom, hogy ez nagyságrendekkel nehezebb műfaj, mint a hídfotózás! A technikai tudás mellett nagy mázli is kell egy "díjnyertes" kompozícióhoz, plusz folyamatosan állítgatni kell a gépet, és mire megvan a jó expozíció, már minden megváltozott a színpadon. Nyáron a Fővárosi Nagycirkuszba vittem gépet (csak egy kicsi 50mm F1.8 objektívvel, hogy ne nézzenek nagyon hülyének), 300 képből 130 maradt és alig egy-két igazán jó.

Ivan Grasso · http://op-ironman.blog.hu/ 2010.02.02. 20:56:38

Az egyik fotósmagazinban (talán épp az "énekesében") volt egy cikk egyszer egy profi fotós tollából, aki Marlyn Manson koncertjét fotózta. Csak a második koncerten tudott használható (eladható) képeket csinálni, amikor már tudta mi lesz a koreográfia és megvoltak a beállítások. A megbeszélés szerint pedig a "művész úr" az első két szám alatt direkt a fotósárok előtt pózolt kifejezetten kamerabarát beállásokban. Utána pedig lezárták ezt a részt és csak a nézőtérről lehetett fényképezni, a pórnép közül. Szóval nehéz kenyér!...:)

-CsL- (Csörgő László) · http://fotoshock.blog.hu 2010.02.03. 10:55:11

@Ivan Grasso:

Általában így van, a közönség és a színpad között is lehet mászkálni és fotózni.

Ezen a koncertem oda pont nem mentem be, bár bemehettem volna.

Sőt ha akarok sok helyen a színpadra is felengednek, ált. full fekete ruhában.

Bár az érzékenységet szerintem túllőttem néhol(biztos ami biztos), ahogy visszanéztem pár képet 1/320 alatt csináltam 8'D
süti beállítások módosítása